Day 2, Ja…. Ze hebben gemist

Published August 28, 2013 by jolandabeuving @ Justbelieve

20130829-001233.jpg

Zo dag 2 zit erop met lessen Small Group Training, Personal Training, atleten en de meters en weters. Super hoe gemotiveerd iedereen is en JA, ze hebben me gemist! 😉
Morgen de schema’s maken en krachttraining voor vrouwen.

Ik hou van mijn werk, de vooruitgang die ik zie, de motivatie en doorzettingsvermogen, een lach en een traan. Ik ga gewoon voor resultaat! Jij toch ook?

Jolanda Beuving
💫Just Believe💫

Leave a Reply

