Trots zijn…..op jezelf! 😉

Published September 5, 2013 by jolandabeuving @ Justbelieve

Vanmorgen met het heerlijke weer lekker hard gelopen even vergetend dat een deel van de polder opnieuw geasfalteerd werd en ik dus links af sloeg ipv rechts…. Ik zei het nog tegen mezelf: Uit je comfort zone (mijn uitspraak in de les) verander van route, training, gewoontes of een stapje verder 😉 en liep heerlijk door, al vergetend een afslag naar links te nemen om vervolgens aan de eind vd weg te staan van: ok! en nu via de Amstel terug……😅

De laatste kilometer met spierpijn in mijn benen was op pure wilskracht, niemand die je aanmoedigd en alleen jij! Maak een soort mantra…. Ik had bijv: I refuse To give up on Myself! Of: wil je dit? Ja, ik wil dit! Motiveer jezelf.

Bij thuiskomst meteen de telefoon gepakt en Hubbie gebeld om heel trots te vertellen dat ik 10 km had gelopen! (Normaal 6) in een dik uurtje en hem toch heel erg had gemist met zijn fiets naast me…..volgende keer samen?
Maar I did it AND Trots op mezelf!

Jolanda Beuving
💫Just Believe💫

20130905-130145.jpg

Leave a Reply

