De knop om! 

Published November 20, 2015 by jolandabeuving @ Justbelieve

Vanmorgen een meet, weeg en weet moment gehad en volgens mij zat ik zo te genieten! 😊 Na een moeizame start, pogingen en het maar niet lukken met afvallen hebben we clean 9 detox gedaan om even te cleanen/detoxen.De knop is omgegaan, opletten op haar voeding en ze is meer gaan sporten!

Bewustwording 😄

En nu na 1 jaar kan ik met trots zeggen dat er 31,4 kilo af is! Haar echte leeftijd nu net zo oud is als zij zelf, zij er fantastisch uitziet en ik zo trots ben op haar! Op eigen kracht, doorzettingsvermogen en die knop om kunnen draaien! 
  

Dus hierbij! (Ze staat liever niet in de belangstelling dus doe ik het zo 😉)  
Powervrouw! Ik (en vele andere) zijn supertrots op jou! 
#Justbelieve #Powervrouwen #afvallen #knopom #eigenkracht

Leave a Reply

