MY FITNESS PAL

Published November 29, 2015 by jolandabeuving @ Justbelieve

 

Ik krijg veel vragen over voeding, mensen weten eigenlijk niet wat ze moeten eten en hoeveel. Vooral eiwitten, koolhydraten en vetten combinaties is te ingewikkeld en hoeveel calorieën mag je nu eigenlijk eten? Samen met de mensen die ik begeleid gebruik ik de app: My Fitness Pal. Ik kan dan (met een code die ik van ze krijg) hun voeding nakijken.

My Fitness Pal houdt bij wat je eet, hoeveel calorieën je binnen krijgt, en ook kun je bijvoorbeeld doelen instellen. Alles staat erin! Zodat deze app precies weet welke voedingsstoffen je wel of niet binnenkrijgt en ook aangeeft of je op de goede weg zit. Daarnaast werkt het super motiverend want je kan vrienden worden met mensen en elkaar motiveren! Mijn username: Jolandabeuving

Wat ook erg leuk is dat deze app in connectie staat met onze loopbanden @Beuving Lifestyle De app LFconnect houdt je training bij en als de apps met elkaar verbonden zijn zie je dat je op een dag dat je traint ook meer mag eten. Ook de App Gezondheid van Apple kan je hiermee verbinden.

Vindt je het leuk om te weten wat je eet en beweegt dan zijn deze apps zeker een aanrader! Succes!

#Justbelieve #Jolandabeuving #Myfitnesspal #LFConnect #Apple #Gezondheid #apps

myfitnesspal_screenshots

Leave a Reply

