Detox clean 9 Dag 1

Published January 11, 2016 by jolandabeuving @ Justbelieve

Ja, voor de tweede keer doe ik dit weer!
Het is me de eerste keer zo goed bevallen dat ik (en nog een paar) aan het detoxen zijn.

Detoxen is wel fijner te doen in de zomer maar ik was al die “gezelligeheidjes” en “patroontjes” even zat, back to normal.

Ik detox met het pakket Clean 9, 9 dagen met Aloe Vera (over de smaak valt te twisten :0))
Het gekke was dat ik bij de eerste keer clean 9 er geen verwachting van had.
Maar wat was ik onder de indruk van de verloren centimeters en kilo’s! en niet alleen bij mij.
Voor een aantal personen heeft dit hun leven veranderd, de knop was om!
Benieuwd wat het dit keer gaat doen.

Belangrijker is me weer lekker goed te voelen.
Wij eten altijd gezond, marcel is echt een chefkokkie.
Trainen doe ik ook voldoende dus tijd voor de change!
Weer even lekker cleanen, clean 9, detox!

Klik op de link voor mijn vlog, een korte impressie van dag 1!

Vlog/ Detox Clean 9 Dag 1

20130928-134111.jpg

Wil jij ook?
Stuur me gerust een berichtje.
Je kan het ook zelf bestellen op www.beuvinglifestyle.flp.com

Leave a Reply

