Bananenbrood vs Leny vs Me ๐Ÿ˜‰

Published April 22, 2016 by jolandabeuving @ Justbelieve

  
Gisteren bananenbrood van Leny (met een paar wijzigingen) gebakken en lekker! 

Wil je proeven? Er is nog wat over en…. Op is Op!
Daar komt ie dan! 

Op veler verzoek!
Het receptje van Leny:

2 eieren geklutst, 2 bananen, geprakt, 350 gram havermout/spelt (ik heb 200 gram havermout gedaan) 1 eetlepel olijfolie, 1 flinke schep eiwitpoeder banaan (Ik heb vanille gedaan) 2 theelepels bakpoeder, 250 gram rozijnen of Granberrys (ik heb 200 gram rozijnen gedaan) 150 gram amandel schaafsel (ik 100 gram) 
Ik heb nog 1 theelepel kaneel en 1 theelepel honing toegevoegd ๐Ÿ˜‰
Alles door elkaar roeren en smeer plastic bakjes in met olijfolie. Vul de bakjes en doe ze 5 minuten in de magnetron.
Eet smakelijk!! Want het smaakt heerlijk! Het verantwoord tussendoortje ๐Ÿ˜‰
#Justbelieve #jolandabeuving #bananenbrood #trainen #Leny

Leave a Reply

